سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس و اس ام اس و خیلی چیز ها برای دانلود

اس ام اس عاشقانه سرکاری

برای دیدن اس ام اس ها روی ادامه ی مطلب کلیک نمائید.

 

بهش گفتم منو چقدر دوست داری؟ گفت: اندازه جوهر خودکارم. گفتم خیلی نامردیه. آخه جوهر خودکارت که یه روز تموم میشه. یه لبخندی زد و گفت: خودکارم اصلا جوهر نداره!!

اس ام اس عاشقانه سرکاری
اگر روزی از کنار گنجشکی رد شدی و دیدی نپرید فکر نکن دوستت داره

بدون تو رو آدم حساب نکرده

اس ام اس عاشقانه سرکاری

چشمهای درشت و زیبایت را که به من میدوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی، احساس می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم، تو زیباترین قورباغه ی این برکه ای

اس ام اس عاشقانه سرکاری

کاش می توانستم همچون پرنده ای پروبال شکسته باشم… تا در کنج قلبت خانه ای بسازم… تا آنفولانزای مرغی بگیری، بمیری

اس ام اس عاشقانه سرکاری

تو زیبا تو ماه تو بی نظیر تو جزاب تو بهترین تو مهربون تو یه فرشته تو دوست داشتنی

‎…………… ‎ولی من چی؟ یه ادم خالی بند‎

اس ام اس عاشقانه سرکاری

تو مثل خورشید هستی . می دونی چرا؟ چون با همون نگاه اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی‎

اس ام اس عاشقانه سرکاری

یه روز 2 تا جوجه عاشق همدیگه می شن اما وقتی بزرگ شدند هردو خروس شده بودند‎…‎

پس تا جوجه ای عاشق نشو‎!‎

اس ام اس عاشقانه سرکاری

بیبنم اگه یه روز از خواب بیدار بشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته‎…‎

صبحونه چی می خوری؟

اس ام اس عاشقانه سرکاری
تمام گلهای خوشبوی دنیا رو هم به پات بریزم، بازم کمه. چون پاهات خیلی بو میده‎!‎

اس ام اس عاشقانه سرکاری

لپتو بیار جلو

‎1‎

‎2‎

‎3‎

‎4‎

‎5‎

تا 100 هم بشماری از بوس خبری نیست‎!‎

اس ام اس عاشقانه سرکاری

آلبرت انیشتین میگه: عشق مثل ساعت شنی میمونه همزمان که قلبتو پر می کنه مغزتو خالی می کنه‎.‎

البته واسه اونایی که مغزشون پره! تو راحت باش‎

اس ام اس عاشقانه سرکاری

خیلی وقته که می خوام یه چیزی بهت بگم ولی تاحالا روم نشده. گفتنش برام خیلی سخته‎:‎

د . . . . . . . . . . . . . . . . دو . . . . . . . . . . . . . . . . دوس . . . . . . . . . . . . . . . . دوسه لیتر بنزیِن داری به من بدی؟.

اس ام اس عاشقانه سرکاری

میدونی من دوستت دارم، من عاشقتم، می میرم برات، می بوسمت‎…‎

‎…‎

‎…‎

‎…‎

چند تا میم داره؟؟؟

اس ام اس عاشقانه سرکاری

الهی من خورشید بشم تو ماه…که تا قیامت ریختتو نبینم

اس ام اس عاشقانه سرکاری

خیلی ماهی

‎…‎

‎…‎

‎…‎

بخور، چون امگاسه داره‎

اس ام اس عاشقانه سرکاری جدید اس ام اس سرکاری اس ام اس عاشقانه خنده دار

اس ام اس سرکاری جدید 90

اس ام اس سرکاری جدید

وقتی وارد دلم شدی احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد


ای فلفل!

اس ام اس سرکاری جدید

اس ام اس سرکاری عاشقانه

کسی با ما سر یاری ندارد
دلی سودای دلداری ندارد
شنیدم لیلی و مجنون ولیکن
دل من قصد علافی ندارد
اس ام اس سرکاری جدید

هر کسی بهت نگاه کرد عاشقت نیست ، شاید اشتباه گرفته یا ممکنه الاغش گم شده باشه!!

اس ام اس سرکاری 90
اس ام اس سرکاری جدید
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

من و ساقی به هم سازیم و بنیادش بر اندازیم

اس ام اس سرکاری جدید

اس ام اس برای کسی که سرما خورده:

شنیدم خورده ای سرما جدیداً
و حتی می کنی سرفه شدیداً
اگر حالت مساعد گشته امروز
دعایت کرده ام بی شک عمیقاً

اس ام اس سرکاری جدید

اس ام اس سرکاری جدید

سه نفرتو قلب من جا دارن :

1-خدا
2-مادرم
3-پدرم

آخى تونیستى!!؟

اس ام اس سرکاری جدید

شعر سعدی 2011
سعدیا مرد نفوذ دار نمیرد هرگز ! مُرده آن است که حرفش به ریالی نخرند !

اس ام اس سرکاری جدید

اگر مجنون شوی تو؛ من لیلی نشوم
اگر خسرو شوی تو؛ شیرین نشوم
اگر شوی سام تو؛من نرگس نشوم
یک بار، فقط یک بار تو آدم شو نامردم اگر که حوا نشوم !

اس ام اس سرکاری جدید

اگه یکی بهت گفت اسکل ناراحت نشو.
اسکل اسم یه پرنده زیباست که تابستونا دونه جمع می کنه قایم میکنه
زمستونا نمی تونه پیداش کنه !!

اس ام اس سرکاری جدید

اس ام اس سرکاری خفن

پدربزرگم فوت کرد. برای شادی روحش ده دقیقه عصاش تو ک …

اس ام اس سرکاری جدید

جیگرم، نفسم، همسرم، همدلم , همدستم، همپام،درد می کنه. دکتر خوب سراغ نداری؟

اس ام اس سرکاری جدید
امشب تلفن رو اشغال نکن، یکی از دوستام عاشقت شده، شماره تو رو به زور ازم گرفت، امشب بهت زنگ می زنه.




ستاد شادسازی دختران مجرد
اس ام اس سرکاری جدید
به خره میگن چه کاری بلدی؟

میگه عرعر می کنم، جفتک می زنم، الان هم دارم SMSمی خونم!

 

اس ام اس سرکاری جدید

یه چیزی رو خیلی وقته میخوام بهت بگم، میدونم میگی برو بابا

من عاشقه .عاشقه …عاشق تو .. .عاشق تو..عاشق تو ….

عاشق تربچه هستم

اس ام اس سرکاری جدید

جوک سرکاری
یه روز 3 تادیوانه ازتیمارستان فرارمیکنند.
یکیشون برمیگرده
یکیشون میره ساندویچ میخوره
یکیشون هم

.
.
.
.
.

داره این اس ام اس رو میخون

اس ام اس سرکاری جدید
تو رو به قیمت جون ؛ به همین یه لقمه نون تو رو به ماه آسمون ؛ به عاشقای بی نشون تو رو به حرمت چشمهات ؛ به همه ی مقدسات ؛ تو رو به خود خدا ؛ به هق هق شبونه هات ؛ قسمت میدم، جوراب هاتو بشور خفمون کردی

اس ام اس سرکاری جدید

قسمتی از متن موجود نیست
.
.
.
بقیه متن هم موجود نیست
.
.
.
اصلا متنی در کار نیست

اس ام اس سرکاری جدید

؟
I
D
O
O
B
E
D
O
H
S
F
A
L
A
R
D
A
H
G
N
E
S
M
S
E
Y
E
R
A
S
T
E
R
M
O
O
O
T
A
L
A
H
A
T

از پایین بخون برو بالا!!!




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 خرداد 4 :: 11:16 عصر
محمد بنواری

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس