سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس و اس ام اس و خیلی چیز ها برای دانلود

 

 

برای دیدن اس ام اس ها روی ادامه ی مطلب کلیک نمائید.

اس ام اس سرکاری

امیدوارم امشب که مى خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا روتوخواب ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی ؛آخه من هرشب نمى تونم بیام توخوابت

 

اس ام اس سرکاری جدید
تو باغ دلم:
..
.
.
تو تنهایی
.
. .
.
تنهای تنها
. .
.
.
پس سعی کن درست به گل ها آب بدی تنها آفتابه موجود!

اس ام اس سرکاری جدید

طبق آخرین مصوبه دادگستری خل بودن جرم نیست آزادانه به کارت برس

ترا از گل نه از گل آفریدند
ز عطر یاس و سنبل آفریدند
نمیدانم ترا با این همه حسن چرا این گونه منگل آفریدند؟

اگه میخوای دوست داشته باشم نقطه ها رو دنبال کن…..
.
.
. .
.
.
.
.
دیدی کمبود محبت داری!!!!!!!!!!!

اس ام اس سرکاری جدید

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووست دارم .
جمله رو بی خیال?نفسو داشتی؟

اس ام اس سرکاری جدید

چمدانم را گوشه اتاق می گذارم تو را گوشه ی قلبم اشک را گوشه ی چشمم امید را در گاوصندوق گذاشته ام مراقبش باش! دلم روی گاز است… بوی سوختنی می اید هود را روشن کن!!!

اس ام اس سرکاری جدید

اس ام اس نیمه شب:
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!

اس ام اس سرکاری جدید

مشترک گرامی:مثانه ی شما پر شده است لطفا هر چه سریعتر نسبت به تخلیه ی آن اقدام نمایید. ( سازمان کنترل نا محسوس شب ادراری )

اس ام اس سرکاری جدید

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.
حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش!

اس ام اس سرکاری جدید

درجات دیوانگی:
1? گیج
2? خنگ
3? پپه
4? گاگول
5?اسمت چی بود؟

اس ام اس سرکاری جدید

چشمهای درشت و زیبایت را که به من می دوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی . احساس می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم . تو زیبا ترین قورباغه ی این برکه ای

اس ام اس سرکاری جدید

تو مثل خورشید هستی. می دونی چرا؟ چون با همون نگاه اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی!

اس ام اس سرکاری جدید

تنهاییم با تو، خوشبختیم با تو، مهربانیم با تو، سختی هایم با تو… چیپس جدید با تو!

اس ام اس سرکاری جدید

می دونی چقد دوستت دارم؟؟؟ به اندازه ی تمام موهای سرت ضربدر تعداد نفس هایی که تا آخر عمر می کشی، ضربدر تمام ستاره های آسمون ضربدر صفر.

اس ام اس سرکاری جدید

اگه شبا خوابت نمی بره
اگه یه چیزی هست که مدام سکوت شبانه تو به هم می ریزه
اگه یه کسی مدام تو گوشت نجوا می کنه
اگه کلافه میشی از این همه نجوا و بی خوابی های شبونه
خوب میدونی مشکل چیه؟؟
باز پنجره رو واز گذاشتی ..پشه اومده تو اتاق

اس ام اس سرکاری جدید

اگه نمیزاری بوست کنم
اگه نمیزاری نازت کنم
اگه نمیزاری بغلت کنم
حداقل بزار جیگرتو بخورم که
.
.
آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم

اس ام اس سرکاری جدید

لپتو بیار جلو
1
2
3
.
.
اگه تا صدم بشماری از بوس خبری نیست

اس ام اس سرکاری جدید

اگر بگم برات میمیرم ، نفسم به نفست بنده ،
اگه بگن دوست دارم ، بی تو داغ می کنم
.
.
.
.
واسم پفک می خری
اس ام اس سرکاری جدید

های، ساری، آی هو نو اس‌ام‌اس فور یو تودی! هی، آی سید نو اس‌ام‌اس فور یو! در ایز نو اس‌ام‌اس فور یو! الاغ، میگم اس‌ام‌اس برات ندارم، حالا هی بخون!!!

اس ام اس سرکاری جدید

تو خوشگل ترین ، خوش تیپ ترین ، باحال ترین ، بامعرفت ترین آدم روی زمین هستی
اینم پیشاپیش هدیه های شب یلدات. نوش جان

اس ام اس سرکاری جدید

چیه دیگه نمیخوای بدی ؟
توبه کردی؟؟؟؟؟؟
وقتی یه بار دادی دیگه نباید جا بزنی .
.
.
دیگه حداقل روزی یه بار رو باید بدی .
.
.
این قانون sms دادنه

اس ام اس سرکاری جدید

این اس ام اس رو تا سه روز نخون
.
.
میگم نخون
.
.
نرو پایین
.
.
بیخیال شو
.
.
نه نمیشه بهت اعتماد کرد همون سه روز دیگه بهت میدم.

اس ام اس سرکاری جدید

دوصت دارم با ص صابون تا همه تو کفش بمونن !!!

اس ام اس سرکاری جدید

اس ام اس عاشقانه سرکاری

اگه می دونستی دستای سرد من چقدر به گرمی دستات نیازمنده… اینقدر دست تو دماغت نمی کردی

اس ام اس سرکاری جدید

نمی دانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت ولی دوست دارم تا اخرین لحظه عمرم سر کارت بزارم

اس ام اس سرکاری جدید

اس ام اس سرکاری خفن

گفت بخواب خوابیدم
گفت وا کن واکردم.
دردش رو تحمل کردم
خون اومد ترسیدم
.
.
.
.
.
آخه اولین باری بود که می رفتم دندون پزشکی

اس ام اس سرکاری جدید

پسر نوح با بدان بنشست
.
.
.
.
.
حالا برو وضع خونه و زندگیشو ببین زن و ویلا و ماشین و …
اس ام اس سرکاری جدید

بیا مثل دوتا کبوتر پر بکشیم بریم روی بلندترین درخت لونه کنیم
بعد تو تخم بذار
.
.
.
.
من میرم گوجه می خرم املت بخوریم

اس ام اس سرکاری جدید

این پیام جهت بالا بردن کلاس شما در جمع است
بعداز خواندن الکی بحندند

اس ام اس سرکاری جدید

عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن
میگم چرا شما زحمت کشیدین!!!
خودم می آوردمش !

اس ام اس سرکاری جدید

ببخشین بد موقع مزاحم شدم
می خواستم برم WC
اس ام اس سرکاری جدید

هر وقت دلت واسم تنگ شد متن زیر رو بخون
.
.
.
ای کلک چه زود دلت برم تنگ شد.

اس ام اس سرکاری جدید

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را
هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
.
.
هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود

اس ام اس سرکاری جدید

عشق من از وقتی رفتی خونه تاریکه …
چراغ خونه خاموشه …
.
.
لامصب فیوز کنتورو رو چرا بردید با خودت آخه

اس ام اس سرکاری جدید

.
.
.
.
من که با تو تعارف ندارم
اگه چیزی بود همون بالا می گفتم دیگه !!!

اس ام اس سرکاری جدید

اگه بگم دوست دارم هر روز صبح با صدای تو بیدار بشم……..بعد بفهمی با ساعتم بودم!!!!!! اگه بگم چرا رفتی؟؟؟؟ بعد بفهمی با برق بودم!!!! اگه بگم هرجا باشی پیدات می کنم….. بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم!!!!! اگه بگم دوستت دارم بعد فکر کنی با……..نه! ایندفعه با خودت بودم

اس ام اس سرکاری جدید

غضنفر خیلی حوشحال، اس ام اس هاشو باز می کنه می بینه جوک نیست…
قیافش می شه مثل الان تو!

اس ام اس سرکاری جدید

یک باب خانه در نیاوران به مساحت 450 مترمفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی… به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگیت

 

اس ام اس سرکاری جدید

اخبار اعلام کرده زیباترین کره خر دنیا گمشده

.
.
.

.

. بچه نشو ! برگرد

اس ام اس سرکاری جدید

ببینم تو با گوشیت چیکار کردی که هرچی زنگ میزنم میگه : گوسفند مورد نظر در گله نمیباشد؟

اس ام اس سرکاری جدید

الهی شمع بشی، پروانه شم، دورت بگردم … بعدش فوتت کنم، خاموش بشی، هرهر بخندم!

اس ام اس سرکاری جدید

قابل توجه آقایان: با توجه به در نظر گرفتن قیمت جدید سکه دیه از مهریه ارزانتر است.. حالا تصمیم با شماست

اس ام اس سرکاری جدید




موضوع مطلب :

نظر
پنج شنبه 91 خرداد 4 :: 11:17 عصر
محمد بنواری

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس