سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس و اس ام اس و خیلی چیز ها برای دانلود

تایپ ده انگشتی

انجام عملیات تایپ مطالب به صورت حرفه ای نیازمند یادگیری تکنیک های مربوط به استفاده از کلید های موجود بر روی صفحه کلید می باشد. امروزه می توان دوره های مختلف آموزشی در موسسات آموزشی را مشاهده نمود که به کاربران این تکنیک ها و انجام عملیات تایپ را آموزش می دهند. یکی از روش های متداول برای تایپ روش تایپ 10 انگشتی می باشد که یکی از سریع ترین متدهای موجود برای تایپ مطالب است زیرا در این روش کاربر از هر 10 انگشت دست خود برای تایپ استفاده می کند. تقسیم کار در میان انگشتان یکی از مهمترین مواردی می باشد که در این روش باید به آن توجه نمود.

Ten Thumbs Typing Tutor نام نرم افزاری به منظور یادگیری روش تایپ 10 انگشتی می باشد که به کمک این نرم افزار کاربران می توانند عملیات تایپ 10 انگشتی را با استفاده از ویژگی های مختلف فرا گیرند. این نرم افزار بر روی ویندوزهای XP و Vista  به صورت کامل پشتیبانی می شود و همچنین کاربرانی که از سیستم عامل MAC استفاده می کنند نیز قادر به استفاده از این نرم افزار و ویژگی های موجود در آن می باشند. این نرم افزار انجام آموزش عملیات تایپ را از پایه به کاربران نمایش می دهد. همچنین از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت نمایش استفاده از انگشتان برای کلید ها به صورت کامل گرافیکی می باشد. از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار قابلیت یادگیری تایپ به کمک بازی های موجود در این نرم افزار می باشد که دارای جنبه سرگرمی نیز می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Runtime Revolution Software می باشد.

  • دانلود - Download Link
  • رمز: www.mihandownload.com



  • موضوع مطلب :

    یکشنبه 90 مهر 10 :: 10:24 عصر
    محمد بنواری

    رمان بریدا

    نام کتاب: بریدا
    نویسنده: پائولو کوئلیو
    مترجم: آرش حجازی
    تعداد صفحات: 167
    فرمت کتاب: PDF
    زبان کتاب: فارسی

    توضیحات:
    پیمودن جاده سانتیاگو، الهام بخش پائولو کوئلیو در رمان کلاسیکش "کیمیاگر" بود و پیمودن جاده رم، الهام بخش "بریدا"، داستان دختر ایرلندی جوانی که می خواست جادوگر شود. بریدا ناچار است میان دو سنت کهن یکی را برگزیند: سنت ماه مکتبی اسراری است که برای دست یافتن به آن، باید تمرین های دشوار و آئین های گوناگون را به کار برد. سنت خورشید سنت هزاران ساله بشر برای دست یافتن به معرفت است و در آن تنها یک اصل حاکم است، اعتماد به شب تاریک ایمان؛ و تنها یک تمرین وجود دارد، نیایش به درگاه خدا، با قلب و روح. بریدا باید دریابد که عطیه روحانی اش او را به حرکت در کدام یک از این دو سنت وا می دارد. به باور کوئلیو، یگانه راه کشف ماهیت راستین خویشتن، عشق است

  • دانلود کتاب با حجم 968 کیلوبایت
  • رمز: www.mihandownload.com



  • موضوع مطلب :

    یکشنبه 90 مهر 10 :: 9:27 عصر
    محمد بنواری

    رمان آورنور


     

    نام رمان: راهنمای رزم آور نور
    نویسنده: پائولو کوئلیو
    مترجم: آرش حجازی
    تعداد صفحات: 76
    فرمت کتاب: PDF
    زبان کتاب: فارسی

    توضیحات:
    رزم آور نور یک انسان عادی است. هرکسی می تواند رزم آور نور باشد. کافی است نبرد نیک را بشناسد و مطابق آیین، مبارزه زندگی اش را در پیش بگیرد. این کتاب آیین رزم آور نور را برای همگان می گشاید. کتاب راهنمای رزم آور نور مشتمل بر مجموعه ای از اندیشه های فلسفی و قصه هایی است که قلب سالکان را در هرجای دنیا به وجد می آورد. رزم آور نور روزگارش را به ایفای نقشی که دیگران برایش در نظر گرفته اند، نمی گذراند. رزم آور نور وقتش را با توجه به تحریکات دیگران تلف نمی کند، او سرنوشتی دارد که باید تحقق ببخشد. رزم آور نور نقص های خودش را می شناسد، اما فضایلش را هم می شناسد. او همیشه بهترین تلاشش را می کند و از دیگران هم همین انتظار را دارد. کتاب راهنمای رزم آور نور دعوتی است برای همه ما، تا رویایمان را زندگی کنیم، عدم قطعیت را در آغوش بکشیم، و به استقبال سرنوشت یگانه مان برویم. پائولو کوئلیو با سبک منحصر به فردش به ما کمک می کند تا رزم آور نور درونمان را کشف کنیم، راهی راه رزم آور شویم، کسی که قدردان زنده بودنش است، شکست را می ‍پذیرد و می خواهد همانی باشد که خودش می خواهد.
    برای دانلود رایگان رمان "راهنمای رزم آور نور" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



    موضوع مطلب :

    یکشنبه 90 مهر 10 :: 9:16 عصر
    محمد بنواری

    هنر نبرد

    نام کتاب: هنر نبرد
    نویسنده: بر اساس نوشته ای از جی.آر.آر تالکین
    برگردان: فرهاد آذرنوا
    تعداد صفحات: 58
    فرمت کتاب: PDF
    زبان کتاب: فارسی

    توضیحات:
    متنی که مشاهده خواهید کرد ترجمه ای از چند متن و مقاله پراکنده درباره داستان فانتزی WarCraft می باشد که توسط آقای فرهاد آذرنوا گردآوری و ترجمه شده است. این داستان بر اساس نوشه ی خود تالکین است که دنیای خیالی دیگری مانند سرزمین میانه را به تصویر می کشد. متاسفانه کوتاهی عمر به تالکین فرصت نداد تا داستان خود را به جایی برساند و در نهایت تنها بصورت یک مقدمه باقی ماند. ولی این باعث نشد که داستان نصفه بماند. شاگردان تالکین داستان را ادامه دادند که با انتقادات فراوانی روبه رو شد و در نهایت کار ادامه داستان رها شد. تا اینکه در سال 1992 کمپانیبازیهای تازه تاسیس بازیهای کامپیوتری Blizzard یک بازی با استفاده از سناریوی این داستان ارائه داد که به دلیل سناریوی بسیار قوی خود مورد استقبال قرار گرفت و پرفروش ترین بازی سال خود شد. این موفقیت باعث شد تا دوباره داستان ادامه پیدا کند و همینطور شد و نسخه های بعدی بازی از روی داستان warcraft ساخته شد که آخرین نسخه آن Cataclysmاست.




    موضوع مطلب :

    یکشنبه 90 مهر 10 :: 9:13 عصر
    محمد بنواری

     برای دانلود به ادامه مطلب بروید



    ادامه مطلب ...


    موضوع مطلب :

    چهارشنبه 90 مهر 6 :: 8:47 عصر
    محمد بنواری

     

     

    برای دانلود به ادامه مطب بروید

     



    ادامه مطلب ...


    موضوع مطلب :

    نظر
    سه شنبه 90 مهر 5 :: 11:5 عصر
    محمد بنواری

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس