سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس و اس ام اس و خیلی چیز ها برای دانلود

برای گوشی خود با کاغذ و مقوا یک جا موبایلی بسیار شیک بسازید !


Template Mobile Paper 1.jpgامروز قصد داریم در میهن دانلود برای اولین بار طرحی را به شما معرفی کنیم که با کمک آن ظرف چند دقیقه به راحتی می توانید یک جا موبایلی بسیار زیبا و شیک برای گوشی خود بسازید و آن را بر روی میز کار خود قرار دهید. این طرح از همه نظر کامل بوده و تمامی نکاتی را که می بایست یک جا موبایلی دارا باشد در آن رعایت شده است به طور مثال: شما می توانید کابل شارژ گوشی خود را به کمک سوراخی که در قسمت زیرین جاموبایلی قرار دارد وارد گوشی کنید و سپس آن را در حالت شارژ بر روی میز کار خود قرار دهید.طراح این جا موبایلی فوق العاده شخصی به نام Julien Madérou است که در یکی از پست های وبلاگ خود آن را به صورت کاملآ رایگان در قالب یک فایل PDF برای عموم قرار داده است. این جا موبایلی در حالت کلی برای گوشی های Iphone و Itouch طراحی شده است زیرا سایز و اندازه ی گوشی ها نسبت به یکدیگر متفاوت بوده و به همین دلیل طراح سعی کرده  بزرگترین گوشی را برای طرح خود انتخاب کند که شما می بایست با در نظر گرفتن سایز گوشی خود اندازه ها را تغییر دهید.
جهت آموزش ساخت و دریافت فایل PDF و مشاهده سایر عکس های این جاموبایلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.
? میهن دانلود

آموزش بازیابی شماره سیم کارت گم شده ایرانسل

  •  

mtn.jpg

ترفند موبایل : حتما برای بعضی دوستان پیش اومده که سیم کارت ایرانسل خودشون رو که ممکنه شمارش دست خیلی از دوستانشون باشه رو گم کرده باشند , در این موقع خیلی ها قید اون سیم کارت رو میزنن , اما حالا بایک ترفند ساده میتونید شماره سیم کارت ایرانسل خودتون پس بگیرید که می توانید این ترفند را از سایت میهن دانلود مشاهده نمایید.

?

ترفند قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث - ترفند موبایل

ترفند موبایل قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ???..... این ترفند یک اموزش به خصوص میباشد و جزابیت خاصی به بلوتوث گوشی موبایل شما در بین افراد دیگر خواهد داد

ترفند موبایل

?

ترفند انتقال شارژ ایرانسل - ترفند ایرانسل

مدتی هستش که ایرانسل در انتقال شارژ مشکل دارد مطلبی را برای حل این مشکل کوچیک برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم که امیدوارم گره از کار شما عزیزان ایرانسلی باز کند.حتما برای شما هم پیش امده که بعد مدتی نمیتوانید شارژ انتقال بدید یا رمز انتقال شارژتان صحیح نیست ! در این ترفند طرز صحیح انتقال شارژ ایرانسل و جزئیات را به سادگی توضیح میدهیم.

ترفند اموزش انتقال شارژ ایرانسل

?

آموزش نصب بازی های N Gage نوکیا سری ?? ورژن ?

این اموزش برای دارندگان گوشی هایی N Gage II( نوکیا سری ?? ورژن ?) که با نصب این گونه بازی ها روی این سری گوشی موبایل مشکل دارند. دراین اموزش سعی شده تمامی مراحل پله به پله توضیح دادده شود شما کاربر محترم نیز پله پله اقدام به اجرا کنید.اگر میخواهید از امکانات موبایل خود به نحو احسن استفاده نمایید این آموزش را خوانده و بازی های فوق العاده زیبا و با گرافیک N-GageII را در موبایل خود داشته و از بازی کردن آنها لذت ببرید !

 اموزش نصب بازی N Gage

برای این مدل گوشیها :

 Nokia E60-Nokia E62-Nokia E65-Nokia E70-Nokia N71-Nokia N73 / N73 Music Edition-Nokia N77-Nokia N80-Nokia N92-Nokia N93 / N93i -Nokia 5700 XpressMusic-Nokia 6110 Navigator-Nokia 6121 classic-Nokia 6120 classic-Nokia 6290-Nokia E71-Nokia E90 Communicator-Nokia N76-Nokia N81 / N81 8GB-Nokia N82-Nokia N95 / N95 8GB

  •  

      نرم افزار کد های مخفی کلیه گوشی های موبایل-Hide Code All Mobile

      نرم افزاری کم حجم برای داشتن کلیه کد های مخفی همه گوشی ها ( نوکیا ,سونی اریکسون,موتورلا,سامسونگ,ای مت,ال جی ,ساژم,کاوراساکی و هر مدل گوشی که تا به حال از هر کمپانی ساخته شده باشد)این نرم افزار به شکل ارشیو و بر اساس کمپانی سازنده کدهای مخفی همان کمپانی رو به شما ارائه میکند پیشنهاد میکنیم این ابزار پر کاربرد رو از دست ندید.

      منبع میهن دانلود www.Mihandownload.com

      ?

      ?

      ترفندی جالب پیرامون اشعه مادون قرمز یا Infrared

      اشعه مادون قرمز معادل عبارت Infrared است که به نام تابش فروسرخ نیز شناخته میشود. این اشعه در علم فیزیک به قسمی از طیف امواج الکترومغناطیسی گفته می‌شود که طول موج آن‌ها بلندتر از دامنه نور مرئی و کوتاه ‌تر از دامنه امواج رادیویی باشند. همگی ما نیز با کاربردهای مادون قرمز آشنا هستیم. کاربردی ترین استفاده از اشعه مادون قرمز در کنترل از راه دور یا ریموت دستگاه های الکترونیکی نظیر تلویزیون است. همچنین با قابلیت Infrared در گوشی های تلفن همراه نیز آشنا هستید که توسط همین اشعه تبادل اطلاعات صورت میگیرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی جالب را در زمینه کاربرد اشعه مادون قرمز برای شما بازگو کنیم که بسیار کاربردی نیز هست. همانطور که میدانید اشعه مادون قرمز با چشم انسان قابل روئیت نیست، چرا که گستره طول موج آن فراتر از طول موج قابل مشاهده انسان است. اما فرض کنید از ارسال اشعه مادون قرمز توسط دستگاه ریموت کنترل تلویزیون خود اطمینان ندارید و مطمئن نیستید که دستگاه به خوبی کار میکنید. حال چه باید بکنیم؟ چرا که با چشم خود نمیتوانیم این اشعه را مشاهده کنیم و از وجود آن مطمئن شویم. با استفاده از این ترفند میتوانید بدون نیاز به تجهیزات مخصوص مشاهده این اشعه به وجود آن پی ببرید.

      توجه: خواندن ترفند در ادامه مطلب

      •  

      نحوه شکستن PIN2 Code - باز کردن پین کد

      معمولا وقتی اگر شما 3 بار pin code گوشی رو اشتباه بزنید گوشی به روی قفل PUK code میره .البته این کد به صورت پیش فرض در اکثر گوشی ها 12345 می باشد.
       برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید
       

      لازم به ذکر است این ترفند بر روی گوشیهایی که زبان عربی رو ساپورت می کنن , سازگار می باشد.اولین کار مهمی که باید انجام داد اینه که چهار کلمه که با حروف گ چ پ ژ ، شروع می شوند را به طریقی وارد گوشی کرد
      ( اگه این کار رو با یک گوشی دیگه که این حروف رو ساپورت می کنه انجام بدید خیلی کار شما رو راحت تر می کنه . مثل نوشتن این کلمه در گوشی دیگر و ارسال آنها به گوشی شما بوسیله پیامک)

      برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید

       

      ?

      مخفی کردن فایل ها موبایل بدون نرم افزار

      ترفندی برای مخفی سازی فایل ها در داخل موبایل بدون داشتن نرم افزار جالبه!

      برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید
       




      موضوع مطلب :

      نظر
      پنج شنبه 89 تیر 3 :: 2:23 عصر
      محمد بنواری
       

      دانلود رایگان پک جدید ترین و زیبا ترین پوسته های یاهو مسنجر Yahoo! Messenger Mega Skins Pack

      Yahoo!_Messenger_Mega_Skins_Pack_[www.MihanDownload.com].jpgاکثر شرکتهای بزرگ نرم افزار سازی جهان برای اینکه از تکراری شدن محیط نرم ازفرار خود برای کاربران جلوگیری کنند برای آن چندین پوسته متفاوت نیز قرار می دهند تا از خستگی کاربر بر اثر کار در یک محیط تکراری جلوگیری نمایند. کاربر به آسانی قادر خواهد بود با عوض کردن پوسته نرم افزار وارد یک محیط تازه شود و با همان مزایا قبل به کار خود ادامه دهد. یکی از معروفترین نرم افزارهایی که تا به حال برای آن اسکین های مختلفی منتشر شده و مطمئنآ اکثر شما آنرا می شناسید نرم افزار یاهو مسنجر است. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای از جدید ترین و زیباترین اسکین هایی را که تا به حال برای این نرم افزار ساخته شده است را برایتان جمع آوری کرده ایم که می توانید با استفاده از آنها محیط این نرم افزار محبوب را تغییر دهید و آنرا زیباتر کنید.
      جهت مشاهده نام اسکین ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
      ? میهن دانلود

      دانلود تم فوق العاده زیبا و گرافیکی X-Aero مخصوص ویندوز 7

      منبع : mihandownload.com


      شاهکار میاکروسافت ، ویندوز بی نظیر 7 ، که امروزه دیگر کمتر کاربری است که با این ویندوز کار نکرده باشد یا نام این ویندوز فوق العاده را نشنیده باشد.این ویندوز از امکانات جدید و جالبی نسبت به ویندوز ایکس پی برخوردار است که آن را به محبوب ترین ویندوز تبدیل کرده است.در طراحی و گرافیک این ویندوز سعی فراوانی گشته است ولی با این وجود کاربران دوست دارند تا از تم هایی متفاوت در ویندوز خود استفاده نمایند.امروز تم فوق العاده زیبا و گرافیکی X-Aero را برای ویندوز 7 مهیا نموده ایم که به هیچ وجه سرعت ویندوز شما را کاهش نداده و گرافیکی بی نظیر را تجربه خواهید نمود.نصب این تم نیز بسیار ساده و فقط با کپی به محل تم ها به لیست تم های ویندوز شما اضافه می گردد و قادر خواهید بود این تم را انتخاب و از آن لذت ببرید.گرافیک منوهای این ویندوز بسیار زیبا و ترکیبی از رنگ نارنجی و مشکی است که محیطی شاد و دلچسب برای کاربر فراهم می نماید.هم اینک می توانید این تم زیبا را از میهن دانلود ، دانلود نمایید و از آن لذت ببرید.


      ?

      نرم افزار معروف و قشنگ تم ساز ویندوز Stardock Skinstudio Pro v5.0.0 Build 1111

      Stardock_SkinStudio_Professional_v5.0.0_Build_1111_[www.MihanDownload.com].jpgهمیشه صفحه ی دسکتاپ از اهمیت بسیار زیادی برای افراد برخوردار بوده است به طوری که افراد سعی می کنند هر چند روز یکبار تصویر پس زمینه ی آنرا تغییر دهند تا با اینکار خود از تکراری شدن محیط جلوگیری به عمل آورند. اما عوض کردن پس زمینه فقط تا حدودی محیط دسکتاپ را از تکراری شدن خارج می کند. به همین دلیل بهتر است از نرم افزارهایی که مخصوص زیباسازی دسکتاپ و اجزای آن ساخته شده است استفاده شود اما همانطور که می دانید معمولآ این نرم افزارها بعد از نصب باعث افت چشمگیر سرعت ویندوز می شوند بنابراین بهترین راه استفاده از تم های ویندوز است. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که می توانید با کمک آن تم برای ویندوز خود بسازید.
      حتمآ اکثر شما کمپانی بزرگ Stardock را میشناسید. به جرات می توان این شرکت را بی رغیب در زمینه ی ساخت نرم افزارهای زیباساز دانست زیرا اکثر نرم افزارهایی را که این شرکت روانه بازاهای جهانی کرده است علاوه بر کاربردی بودن، به نوعی باعث زیبایی محیط ویندوز میگردد. نرم افزار SkinStudio هم یکی از پر طرفدار ترین و معروف ترین نرم افزار های این شرکت میباشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید خوتان برای ویندوز تم بسازید. در این نرم افزار تمامی ابزارهای ساخت تم برای ویندوز قرار داده شده که شما با استفاده از آنها در شکلها و رنگ های دلخواه خود می توانید تم بسازید. همچنین می توانید تم های اصلی ویندوز را در محیط این نرم افزار اجرا کنید و اقدام به ویرایش قسمتهای مختلف آن اعم از تغییر رنگ نوار وظیفه ، استارت ، تغییر شکل استارت ، تغییر فونت ها ، تغییر آیکون ها و ... نمایید. علاوه بر این در این نرم افزار نمونه های از قبل آماده قرار دارد که هر کدام از آنها مربوط به قسمتی از ظاهر ویندوز است که با کناره م قرار دادن آنها می توانید یک تم بسیار زیبا درست کنید. البته می توانید تمامی مراحل طراحی و ساخت تم را خود انجام دهید.
      توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
      ?

      نرم افزار تغییر چهره کامل ویندوز ایکس پی به ویندوز سون Seven Remix XP 2.4.0.307

      Seven_Remix_XP_v2.4.0.307_[www.MihanDownload.com].jpgدر حدو یک سال از انتشار ویندوز سون میگذرد شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که از این سیستم عامل استفاده میکنند. همانطور که بارها در سایتها و مکان های مختلف دیده و یا شنیده اید، ویندوز هفت از نظر ظاهر نسبت به سایر ویندوز های شرکت مایکروسافت بسیار زیبا تر و قشنگ تر است که یکی از عمده دلایل انتخاب افراد همین داشتن محیط بسیار زیبا ویندوز سون است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. اما در این میان  افرادی هم هستند که به دلایل مختلف از قبیل نداشتن قطعات سخت افزاری لازم برای نصب ویندوز و سایر مشکلات هنوز هم از سیستم عامل قدیمی مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی استفاده می کنند. شاید شما هم جز این دسته از افراد باشید ولی از زمان انتشار ویندوز سون خیلی دوست داشتید که این ویندوز را حتی برای یکبار هم شده بر روی سیستم خود نصب کنید. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید به طور کامل ظاهر ویندوز ایکس پی را تغییر داده و به ویندوز محبوب 7 تبدیل نمایید.
      شما با نصب نرم افزار Seven Remix XP می توانید ظاهر ساده ویندوز ایکس پی خود را به ظاهر ویندوز سون تبدیل نمایید. این نرم افزار جز بهترین نرم افزارهای تغییر چهره ویندوز ایکس پی به ویندوز سون میباشد که تا به حال ساخته شده و در طی هر ماه نسخه ی جدیدی از آن منتشر میگرد. پس از پایان مراحل نصب این نرم افزار از شما درخواست میکند تا سیستم را رستارت کنید که پس از رستارت سیستم در هنگام اجرای مجدد آن میتوانید تغییراتی را که این نرم افزار بر روی ویندوز ایکس پی شما اعمال کرده است را مشاهده کنید این تغییرات از صفحه ی خوش آمد گویی ویندوز آغاز می گردد و با تغییر کوچکترین عضو ویندوز پایان می پذیرد. در واقع صفحه ی Welcome ویندوز ایکس پی تبدیل به صفحه ی Welcome ویندوز سون خواهد شد و همچنین نوار وظیفه ، آیکون ها ، پنجره ها و حتی صدای ویندوز ایکس شما تبدیل به ویندوز سون خواهد شد به طوری که افراد عادی نمیتوانند تشخیص دهند که این ویندوز ایکس پی است یا سون. علاوه بر این شما میتوانید در هر زمان که علاقه مند بودید با پاک کردن این نرم افزار چهره ویندوز خود را به حالت اولیه آن بر گردانید. در طی ماه های گذشته نسخه های مختلفی از این نرم افزار تغییر چهره ویندوز را در اختیار شما دوستان گرامی قرار دادیم اما نسخه ای را که امروز برایتان آماده کرده ایم در تاریخ Jan 22, 2010 منتشر شده و آخرین تغییراتی را که در ویندوز سون ایجاد شده است را دارا می باشد.
      توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
      ?

      تم بسیار زیبای فصل بهار برای ویندوز سون Spring Theme For Windows 7


      تم بسیار زیبای فصل بهار برای ویندوز سون Spring Theme For Windows 7
      در ویندوز سون می توانید تم های متعددی را نصب کرده و از پس زمینه های موجود در آن برای دسکتاپ خود استفاده کنید. در واقع تم ها را می توان روح دسکتاپ نامید. در این قسمت تم فصل بهار برای ویندوز 7 را دراختیار شما قرار می دهیم. این تم زیبا دارای 8 پس زمینه می باشد که می توانید از آن در ویندوز خود استفاده نمائید. برای اجرای تم در ویندوز تنها کافیست روی آن دوبار کلیک کرده تا به بخش تنظیمات تم رفته و از آنجا طبق سلیقه شخصی تان پس زمینه ای انتخاب کنید. این تم حجم نسبتا کمی دارد و با نزدیک شدن به بهار، می توانید از آن برای زیبایی بیشتر محیط دسکتاپ استفاده کنید.

          تم زیبای رومانتیک برای ویندوز 7 LacyHearts

          •  

          تم زیبای ولنتاین برای ویندوز 7 LacyHearts
          ویندوز 7 یکی از محصولات جدید مایکروسافت است که به تازگی روانه بازار شده است. این ویندوز گرافیکی و زیبا، دارای امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه های قبل ویندوز است. در ویندوز7 مایکروسافت شاهد اضافه شدن بخش های جدیدی هستم که یکی از این قسمت ها، بخش تم های ویندوز است که کاربر می تواند طبق سلیقه خود تم جدید را برای محیط کاربری ویندوز انتخاب کن و یا رنگ آن را تغییر دهد. در این قسمت از سایت میهن دانلود یک Theme زیبا برای ویندوز 7 در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. نام این تم که با موضوع ولنتاین است LacyHearts می باشد که می توانید با انتخاب آن در ویندوز 7 به عنوان تم جدید از آن استفاده کنید. در این تم 4 پس زمینه موجود می باشد. برای نصب تم کافیست دو بار روی آن کلیک کنید.
          ?

          ?

          دانلود مجموعه 100 تم فوق العاده زیبا ویژه ویندوز 7 Windows 7 Theme Pack


          Windows7-Theme-Pack.jpg
          ویندوز 7 یکی از محصولات جدید مایکروسافت است که به تازگی روانه بازار شده است. این ویندوز گرافیکی و زیبا، دارای امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه های قبل ویندوز است. در ویندوز7 مایکروسافت شاهد اضافه شدن بخش های جدیدی هستم که یکی از این قسمت ها، بخش تم های ویندوز است که کاربر می تواند طبق سلیقه خود تم جدید را برای محیط کاربری ویندوز انتخاب کن و یا رنگ آن را تغییر دهد.
          این بار در میهن دانلود برای شما کاربران محترم مجموعه ای از 100 تم بسیار زیبا جهت زیبا سازی هرچه بیشتر ویندوز 7 خود برای شما در سایت قرار می دهیم ، این 100 تم با ظاهری بسیار زیبا برای شما انتخاب شده اند که با این سری تم ها می توانید تنوع زیادی در کامپیوتر خود ایجاد کنید.
          •  

          دانلود کاملترین نرم افزار تغییر چهره و زیباسازی ویندوز ایکس پی Stardock WindowBlinds 7.01 Build 247


          Stardock WindowBlinds 7.01 Build 247 [www.MihanDownload.com].jpgامروزه پزشکان به افراد توصیه می کنند که ار کار کردن در محیط های یک نواخت و تکراری خود داری کنند زیرا این محیط ها به مرور زمان موجب افسردگی در افراد میگردد به همین منظور بهتر است هر چند وقت یکبار تغییراتی را در محیط کاری خود ایجاد کنید تا از تکراری شدن آن جلوگیری شود. یکی از آن محیطهایی که اکثر شما در طی روز زیاد با آن سر و کار دارید محیط ویندوز است. شما در طول روز ساعتها به محیطی نگاه می کنید که کاملآ یکنواخت بوده و میتوان گفت زیبایی آنچنانی در آن دیده نمی شود شاید اوایل این محیط به دلیل کاربردهای فراروان آن برای شما جذابیت داشته باشد اما پس مدتی از تکراری بودن آن ناراضی خواهید شد و اقدام به تغییراتی در آن مینمایید مثلآ تصویر پس زمینه دسکتاپ را عوض می کنید که البته اینکار فقط باعث تغییر در سطح دسکتاپ میشود و در پنجرهی ویندوز تغییری را ایجاد نمی کند در نتیجه همچنان این محیط تکراری و زننده به قوت خود باقی است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های تغییر چهره و زیباساز ویندوز را برایتان آماده کرده ایم که با نصب آن هرگز محیط ویندوز شما تکراری نخواهد شد.
          نرم افزار WindowBlinds یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های تغییر چهره ویندوز در سراسر جهان به شمار میرود که با تغییرات کلی در سرتاسر ویندوز باعث زیبایی هر چه بیشتر آن میگردد. جالب است بدانید این نرم افزار محصول شرکت Stardock می باشد که به جرات می توان این شرکت را بی رغیب در زمینه ی ساخت نرم افزارهای زیباساز دانست. ویندوز ایکس پی شما پس از نصب این نرم افزار دیگر دارای همان محیط ساد و تکراری نخواهد بود، بلکه تمام پنجرها و تما اجزای آن بسیار زیباتر از قبل خواهد شد به طوری که هر ببیننده ای را محو تماشای خود خواهد نمود. فرق اساسی این نرم افزار با سایر نرم افزار های تغییر چهره ویندوز مانند تبدیل ویندوز ایس پی به ویستا و یا تبدیل ویندوز ایکس پی به ویندوز جدید هفت در این است که هر کدام از آن نرم افزارهای زیباساز تنها محیط ویندوز شما را تبدیل به ویندوزهای ویستا و یا هفت میکنند اما شما در این نرم افزار دارای محدودیت نخواهید بود و دائمآ می توانید پوسته ی جدیدی را بر روی ویندوز خود نصب کنید زیرا در آن هزاران پوسته ی بسیار زیبا قرار داده شده است. همچنین اگر علاقه ای به پوسته های موجود در نرم افزار ندارید می توانید با مراجعه به سایت شرکت سازنده ی نرم افزار به دلخواه پوسته های مورد نظرتان را دریافت کنید. علاوه بر این شما در این نرم افزار می توانید تنظیماتی را هم به دلخواه بر روی پوسته منتخب خود اعمال نمایید مثلآ میزان شفافیت منوی استارت را کم و زیاد کنید و آیکون های موجود در پنجرها را به دلخواه تغییر دهید و بسیاری از تغییرات دلخواه دیگر را در آن ایجاد نمایید تا ویندوز شما زیباتر شود.
          توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
          ?

          تم زیبا و مشکی Dark Spooky برای ویندوز 7


          تم زیبا و مشکی Dark Spooky برای ویندوز 7
          ویندوز 7 یکی از محصولات جدید مایکروسافت است که به تازگی روانه بازار شده است. این ویندوز گرافیکی و زیبا، دارای امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه های قبل ویندوز است. در ویندوز7 مایکروسافت شاهد اضافه شدن بخش های جدیدی هستم که یکی از این قسمت ها، بخش تم های ویندوز است که کاربر می تواند طبق سلیقه خود تم جدید را برای محیط کاربری ویندوز انتخاب کن و یا رنگ آن را تغییر دهد. در این قسمت از سایت میهن دانلود یک Theme زیبا برای ویندوز 7 در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. نام این تم مشکی Dark Spooky می باشد که می توانید با انتخاب آن در ویندوز 7 به عنوان تم جدید از آن استفاده کنید.
          ?

          اسکین یا پوسته فوق العاده زیبا برای نرم افزار محبوب Skin For Winamp

          •  

          winamp_theme.jpg
          نرم افزار Winamp یکی از قدرتمند ترین و پر طرفدارترین نرم افزار های مالتی مدیا برای اجرای فایل های صوتی می باشد که از محبوبیت بسیاری برخوردار است. برای این منظور پوسته های بسیاری برای آن طراحی شده است که سایت میهن دانلود یک تم زیبا از پوسته های وینمپ را برای شما تهیه دیده است. پوسته وینمپ را در مسیر نصب وینمپ در پوشه skins برای اجرا کپی کنید.
          • نوشته: مرتضی خوشبخت
          • تاریخ: یکشنبه، 18 بهمن ماه 1388
          • نظرات [0]



          موضوع مطلب :

          چهارشنبه 89 تیر 2 :: 9:19 عصر
          محمد بنواری
           

          بازی کامپیوتری PenguinsWay


          Copy of penguinway_mihandownload_hamid_hira222.JPG

          این بار طبق درخواست خیلی از بازدیدکنندگان  یک بازی پنگوئنی در سایت قرار دادیم که بسیار بازی زیبا و لذت بخشی هستش ! در این بازی که Penguins Way نام دارد شما باید در هر مرحله تعدادی پنگوئن رو از نقطه ی شروع مسیر تا انتهای آن راهنمایی کنید ! در ابتدا با مسیر های ساده ای سروکار دارید که شما را به این فکر میاندازد که بازی بچه گانه است ، اما مراحل اولیه فقط برای آموزش هستند اما رفته رفته مسیر های پر پیچ و خم تری رو باید پشت سر بگذارید ! کنترل بازی نیز بسیار ساده است و شما فقط با موس باید بازی رو کنترل کنید ! در هر مرحله تعدادی وسیله دارید که باید با قرار دادن اونها در جاهای مناسب مسیر رو برای پنگوئن هایی که کنترلشان دست شما نیست و فقط راه میروند ، هموار کنید .

          بعضی مواقع باید یه توپ جنگی رو سر راهشان بذارید تا داخل اون برند و به سکوی بالایی پرتاب شوند
          بعضی وقت ها هم باید از دستگاه حباب ساز استفاده کنید تا پنگوئن ها سوار حباب ها شوند و از چاله ها و گودال ها عبور کنند

          گرافیک شاد و روان ، صداگذاری زیبا و متنوع ،  رنگ آمری بسیار زیبا که این بازی رو برای کودکان هم لذت بخش خواهد کرد ، و کنترل ساده از دیگر وی‍گی های این بازی هستش !
          حجم این بازی نیز فقط 20 مگابایت میباشد .  از ویژگی های منحصر به فرد این بازی دادن مراحل جدید و سنگین تر در صورت جمع آوری مدال ها و امتیاز ها می باشد .

          شما میتوانید این بازی زیبا رو در ادامه مطلب دریافت کنید . + تصاویری از محیط بازی


          وی‍‍‍زگی های بازی :

          - گرافیک شاد و روان
          - کنترل ساده فقط با کیلیک های موس
          - صداگذاری بسیار هیجان انگیز و متنوع
          - مراحل بسیار زیاد و متنوع با طراحی های منحصر به فرد
          - حجم کم فقط 20 مگابایت
          - مناسب بودن برای تمامی سنین
          - و ....



          ?

          بازی فلش جذاب Xraye


          بازی فلش جذاب Xraye
          در این قسمت از سایت میهن دانلود بازی فلش جالب Xraye را به شما معرفی می کنیم. شما باید در این بازی به وسیله حلقه ابزار آچار مانندی که در اختیار دارید و با کلیدهای چهارجهت کیبورد، به دایره های موجود متصل شوید تا رنگ آنها را به رنگ زرد تغییر دهید. البته تعداد دفعات اتصال شما به آن دایره ها در هر قسمت یکسان نیست. همچنین می توانید از کلید Space برای جدا شدن آچار استفاده کنید. در مراحل ابتدایی شاهد سادگی این کار هستید، اما با رفتن به مراحل بعد متوجه می شوید که این کار بدون فکر و تمرکز امکان پذیر نیست!
          •  
          ?

          بازی فلش خاطره انگیز و جذاب سونیک Ultimate Flash Sonic



          بازی فلش خاطره انگیز و جذاب سونیک Ultimate Flash Sonic
          بازی فلش خاطره انگیز و زیبای Ultimate Flash Sonic را اغلب شما عزیزان به یاد دارید. شما باید با عبور از موانع و مشکلات میان راه و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد بر دشمنان خود غلبه کنید و مراحل را به پایان برسانید. سرعت بالای سونیک یکی از مواردی است که به جذابیت و هیجان این بازی افزوده است. همچنین می توانید از شخصیت های دیگر این بازی نیز استفاده نمائید. ضمنا جمع کردن حلقه های طلایی میان راه را فراموش نکنید و مراقب باشید که حلقه های شما با برخورد با دشمنان خود از دست نرود.
          ?

          بازی زیبای فلش Teddy Goes Swimming


          بازی زیبای فلش Teddy Goes Swimming
          بازی زیبای Teddy Goes Swimming یک بازی فلش جذاب بوده که شما باید از طریق دریا به پایان مرحله برسید. در میان راه، ماهی ها، بطری های خالی و صخره های دریایی موانعی هستند که شما نباید با آنها برخورد کنید. سکه ها مخصوصا صندوق های طلای میان راهتان را از دست ندهید تا با امتیاز بیشتری به پایان مرحله برسید. حواستان را خوب جمع کنید تا اکسیژن شش های Teddy به اتمام نرسد! برای این کار کافیست یک لحظه به سطح آب بیایید و اکسیژن را در شش های خود ذخیره کنید.
          •  

              بازی فلش بسیار جذاب و گرافیکی Reel Gold


              بازی فلش بسیار جذاب و گرافیکی Reel Gold
              بازی فلش بسیار جذاب و زیبای Reel Gold که شما را وادار می کند که از تمرکز خود در حین انجام بازی استفاده کنید. در این بازی شما باید به وسیله قرقره ای که به واگن شما متصل است، طلاهای موجود در هر مرحله را جمع آوری کنید. به خاطر داشته باشید که جمع کردن طلاها خیلی طول نکشد، چون شما باید در یک بازه زمانی مشخص آن ها را جمع آوری کرده و به امتیازات خود بیفزایید.
              •  
              mech-2009[mihandownload.com].jpgمنچ بازی ساده ای است که در سال ???? میلادی، توسط یکی از اهالی شهرمونیخ آلمان به نام یوزف فریدریش اشمیت اختراع شد. نام اصلی آلمانی آن این بوده است: Mensch! ?rgere dich nicht به معنی: «عصبانی نشو مرد!» ... علتش هم این است که وقتی مهره‌ی بازیکنی توسط مهره‌ی بازیکن دیگری جایگزین می شود بازیکن اول می‌بایست دوباره به خانه‌ی نخست برگردد و همین موجب عصبانی شدن و یا جوش آوردن او می شود. برای همین بر روی جعبه ی بازی کلمه Mensch چاپ می شود. بازی منچ به سال های دور باز می گردد. محل پیدایش این بازی در ایران، هند یا چین بوده است.
              این بازی طرفداران زیادی را دارد به همین دلیل میهن دانلود تصمیم گرفته است این بازی زیبا و جذاب را برای شما کاربران گرامی برای دانلود قرار دهد . این بازی فوق العاده به صورت فلش می باشداین پلاگین روی اکثر سیستم ها نصب است . در این بازی شما در فضایی زیبا به بازی می پردازید . همان طور که می دانید بازی منچ به تاس نیازمند است . در این بازی زیبا شما با انجام کلیک تاس را به حرکت در می آورد و هر وقت که دستتان را از روی دکمه بردارید شماره ای برای شما ظاهر می شود که می توانید به تعداد ان حرکت کنید.

              قابلیت های این بازی زیبا :
              - محیط بسیار زیبای بازی
              - شبیه بودن کامل بازی مثل بازی منچ
              - باز شدن در یک پنجره جدید که شما را قادر می سازد هنگام بازی به کارهای دیگری نیز بپردازید

              •  

              بازی فلش جدید موتور سواری Unicorn Rider

              بازی فلش Unicorn Rider جدید این بازی فلش با فرمت فلش swf است و با اجرا کرن فایل بازی در همه سیستم های کامپیوتری اجرا میشود موضوع این بازی موتور سواری است و گرافیک بالایی نسبت به حجم خود دارا است حتما دانلود کنید

              بازی فلش Unicorn Rider

              •  
              ? میهن دانلود

              بازی فلش اکشنDark Base

              بازی فلش جدید با گرافیک مناسب و حجم کم برای تفریح و سرگرمی ساده این بازی با مراحل زیاد و تظیم دشواری بازی یک بازی فلش نسل جدید است که جذابیت خاصی دارد دانلود کنید و از این بازی فلش لذت ببرید. این بازی محیطی شبیه به بازی معروف GTA 2  دارد.

              ?

              بازی فلش ورزشی اسنوبرد Snowskater

              بازی فلش جدید با گرافیک مناسب و حجم کم برای تفریح و سرگرمی ساده این بازی با مراحل زیاد و تظیم دشواری بازی یک بازی فلش نسل جدید است که جذابیت خاصی دارد دانلود کنید این بازی فلش رو و لذت ببرید

              بازی فلش




              موضوع مطلب :

              چهارشنبه 89 تیر 2 :: 9:4 عصر
              محمد بنواری

              دانلود مجموعه تم جدید برای گوشی های نوکیا سری 40

              http://www.mihandownload.com/ali/Nokia.S40.Theme.Pack1%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg


              مجموعه تم های جدید گوشی های نوکیا سری 40 که در سایت میهن دانلود برای کاربران محترم تهیه شده و شامل 25 تم فوق العاده زیبا می باشد.این تم ها دارای کیفیتی بسیار بالا و ظاهری فوق العاده زیبا بوده و با گوشی های زیر سازگار هستند :
              3120, 3600, 5000, 5220, 5310, 5610, 6212, 6300, 6301, 6500, 7310, 7900, 8800, 5300, 7373, 6267, 6555, 6270, 6280
              هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه را از سایت میهن دانلود دریافت کنید.
               



              موضوع مطلب :

              چهارشنبه 89 تیر 2 :: 7:15 عصر
              محمد بنواری
              http://mihandownload.com/ali/Bmw%20Z4%202011%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg
              مجموع عکس های زیبا و دیدنی از Bmw Z4 که به تمامی طرف داران عکس های ماشین تقدیم می کنیم امیدواریم از این عکس های زیبا و دیدنی لذت ببرید این عکس با کیفیت تصویری 1024x768 در یک بخش 10تایی برای شما قرار داده شده است .
              برای دریافت تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
               
              • حجم: 1.50 مگابایت
              • منبع
              • رمز: www.mihandownload.com



              موضوع مطلب :

              چهارشنبه 89 تیر 2 :: 2:17 عصر
              محمد بنواری



              موضوع مطلب :

              چهارشنبه 89 تیر 2 :: 2:9 عصر
              محمد بنواری




              موضوع مطلب :

              چهارشنبه 89 تیر 2 :: 2:6 عصر
              محمد بنواری
              < 1 2

              انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس